MC Stojan snimio novi hit : Mogu ja to (VIDEO)



Muzika: Saša Dinić Tekst: Ana Dinić Aranžman: Aleksandar Sablić Mix Master: Saša Dinić

Tekst :

Svakog dana neka nova drama
I pitanje da li ja mogu to
Ljudi danas bez i malo blama
Sapliću me ali mogu ja to

Kada nešto stvarno želim
Neka je i vreme kasno
Skupim snagu uvek nađem način
Pogledam se kažem mogu ja to

(Ajde hej hej hej
Mogu ja to)

(Ajde hej hej hej
Mogu ja to)

Daleko je nije lako
Na svoj način bori se svako
Do cilja ćeš stići ako
Ta svoje snove boriš se jako

Ali uvek ima ono nešto
Što snove ruši
Zato moraš da budeš jak
Borac u duš

Svakog dana neka nova drama
I pitanje da li ja mogu to
Ljudi danas bez i malo blama
Sapliću me ali mogu ja to

Kada nešto stvarno želim
Neka je i vreme kasno
Skupim snagu uvek nađem način
Pogledam se kažem mogu ja to

(Ajde hej hej hej
Mogu ja to)

(Ajde hej hej hej
Mogu ja to)

Kad teško je stisneš zube
Moraš napred pa kako bude
Do cilja se stiže samo
Ako sebe sto posto damo

Ali uvek ima ono nešto
Što snove ruši
Zato moraš da budeš jak
Borac u duš

Svakog dana neka nova drama
I pitanje da li ja mogu to
Ljudi danas bez i malo blama
Sapliću me ali mogu ja to

Kada nešto stvarno želim
Neka je i vreme kasno
Skupim snagu uvek nađem način
Pogledam se kažem mogu ja to

Mogu ja to







Objavi komentar

0 Primjedbe