ŠERIF KONJEVIĆ IMA NOVU PJESMU : I ovo malo duše (Official Video 2019)




Muzika i aranžman: Saša Nikolić Tekst: Milan Miletić Video: Anis Mujanović

Tekst pjesme Serif Konjevic - I ovo malo duse

Kako s tobom da se pozdravim
Kako tebe da zaboravim
Kad volim te još srcem svim
I possslije svega ja ne žalim


I ovo malo duše da ti dam
Jer bez tebe ko bez duše sam
Na ovom svijetu život šta će mi
Ako pored mene ljubavi nisi ti



Kako noćas da te ostavim
Kako da te više ne volim
Kad još si ti moj cijeli svet
Zbog tebe živim i umirem



I ovo malo duše da ti dam
Jer bez tebe ko bez duše sam
Na ovom svijetu život šta će mi
Ako pored mene ljubavi nisi ti



I ovo malo duše da ti dam
Jer bez tebe ko bez duše sam
Na ovom svijetu život šta će mi
Ako pored mene ljubavi nisi ti








Objavi komentar

0 Primjedbe