CRNI I ĐANI TVRDE DA SVE SU ZENE ISTE U NOVOM HIT DUETU ! (SPOT + TEKST PJESME)


Music: Josip Matic

lyrics: Teso Mrkonjic
Arr: Zeljko Zivkovic
Video: Tv Sezam


Tekst : 

Ne ide mi ništa 

u poslednje vrijeme 
propao sam druže 
zbog te lepe žene 



Patio sam i ja 
zbog žena i pio 
konobaru daj još jednu 
živ nam bio 



Refren 
Sve su žene iste prijatelju stari 
svaka voli muško srce 
kada krvari 



Sve su žene iste 
i loše i dobre 
uzele bi dušu nama 
kad bi mogle 



Sve su žene iste 
i loše i dobre 
uzele bi dušu nama 
kad bi mogle 



Dušu sam joj dao 
ona meni suze 
sudbine smo iste 
ostavljeni druže 



Voleo sam i ja 
u srcu je krio 
konobaru daj nam duplo 
živ nam bio 



Refren 2x 
Sve su žene iste prijatelju stari 
svaka voli muško srce 
kada krvari 



Sve su žene iste 
i loše i dobre 
uzele bi dušu nama 
kad bi mogle 



Sve su žene iste 
i loše i dobre 
uzele bi dušu nama 
kad bi mogle 


Objavi komentar

0 Primjedbe