PROMOCIJA : Borka Mihajlovic - 2017 - Crno cvece




Danas ruke pune zlata 
dijamanti oko vrata 
sutra dužna sveta pola 
skupljam mrvice sa stola 

Danas ruke pune zlata 
dijamanti oko vrata 
sutra dužna sveta pola 
skupljam mrvice sa stola 

Hvatam crno cveće 
koje niko neće 
daj mi Bože daj mi 
sreću mi pozajmi 

Refren 
Malo gore malo dole 
tako mi je život celi 
svakog svoje muke bole 
sudbina nam karte deli 

Malo gore malo dole 
sve se u životu vrati 
smejaću se noći ove 
al ću zoru preplakati 

Danas imam sutra nemam 
sretna se za tugu spremam 
od pakla do lažnog raja 
od ljubavi do očaja 

Danas imam sutra nemam 
sretna se za tugu spremam 
od pakla do lažnog raja 
od ljubavi do očaja 

Hvatam crno cveće 
koje niko neće 
daj mi Bože daj mi 
sreću mi pozajmi 

2x Refren 
Malo gore malo dole 
tako mi je život celi 
svakog svoje muke bole 
sudbina nam karte deli 

Malo gore malo dole 
sve se u životu vrati 
smejaću se noći ove 
al ću zoru preplakati



Objavi komentar

0 Primjedbe