NEVALJALA RADA MANOJLOVIĆ: HARIS VOLI DA ME GRIZE !


Rada Manojlović priznala je da njen devet godina mlađi dečko Haris Berković voli da je grize i da su joj zbog toga noge u modricama! Na snimanju nove sezone emisije „Grand specijal“  butine su joj bile pune masnica. Iako je pokušala da skrene temu, Rada nije uspjela da se izvuče diplomatskim odgovorom.

- Jao, imam na obje noge, koja vas interesuje? Mnogo je važno da li mislite na lijevu ili desnu. Jedna modrica je od jedne stvari, druga od drugeNe mogu da vam kažem... Na lijevoj nozi je modrica od tenisa, od loptice. Ako niste znali, ja dobro igram tenis, a bekhend i forhend su mi najjači. Jednom ću poginuti na tom tenisu. A na desnoj nozi je biljeg od rođenja, ali vi to pojačate u Fotošopu, pa izgleda da me je ugrizao vukodlak, a ne čovjek - izlanula se pjevačica,a kada su joj novinari skrenuli pažnju d aje priznala kao je modrica Harisovog ugriza, postidjela se.

- Hajmo drugo pitanje. Neću da odajem male tajne velikih majstora. Ali da, od ugriza je - rekla je Manojlovićeva kroz smijeh. Rada je odlučila da promijeni muzički pravac, pa joj nove pjesme piše Stefan Đurić Rasta.

- Već sam uzela jednu Rastinu, koja je prelijepa i jedva čekam da je otpjevam. Onako, malo da se modernizujem, prilagodim novim trendovima. Ja volim narodnjake i staru Draganu Mirković, ali snimam i nešto modernije. Publika očigledno nema vremena za ono što ja želim i volim - kaže Rada.


Izvor : Expressmag



Objavi komentar

0 Primjedbe