ISPOVIJEST: “Imam 26 godina, mama me je natjerala da se udam za komšiju zbog njegove penzije od 800 eura”


“Imam 26 godina. Mama me je natjerala da se udam za komšiju koji ima penziju u iznosu od 800 eura, sa namjerom da naslijedim tu penziju kada on umre”, započela je svoju ispovijest.
“Planirano sam ostala trudna s njim, kako bi me više cijenio i poštovao”, priznala je ova žena, u ispovijesti koja je objavljena prije izvjesnog vremena.
Otkrivajući da, ipak, ima moralne dileme oko toga šta je uradila, napisala je i sljedeće:
“Nisam sponzoruša, samo gledam da mi život bude ljepši!?”
Na kraju, priznala je i to da nema visoko mišljenje o svom suprugu, odnosno navela je “plašim se da će mi dijete biti nesposobno, kad pogledam njega”.
Šta vi mislite, kakav je vaš komentar?
Izvor : Haber.ba

Objavi komentar

0 Primjedbe