SUPRUGA KAO ŽIVA LUTKA Plastični hirurg dizajnirao svoju ženu



Amerikanka Ana Kraft i četiri godine stariji estetski kirurg Filip Kraft u braku su 21 godinu, a ona je prvi put otišla pod nož nakon što je rodila dva sina, Astona (13) i Filipa Džuniora (11).
"Imam savršeno telo isklesao ga je moj voljeni suprug, najveći od svih majstora", pohvalila se Ana Kraft.
Telo joj se promenilo nakon drugog porođaja i tada je napokon pristala na ideju da je suprug malo "sredi i zategne".
"Moj mužić najviše voli da popravlja sportske automobile i nameštaj, a najviše od svega voli mene da usavršava. Prvo mi je povećao grudi jer su izgubile volumen posle dva porođaja, stanjio mi je struk i ubrizgao filere u lice kako ne bih imala bore. Čak mi je sredio i stomak, pa sada izgeleda kao da imam "pločice", a podigao mi je i zadnjicu. Sve prijateljice mi zavide, nema muškarca koji se neće okrenuti za mnom", rekla je Ana.
Ana je prva sdesna na ovoj slici.

Filip ima kliniku u Majamiju, a žena mu je najbolja reklama za uslugu koju pruža. Zato ju je zaposlio kao svoju menadžerku.
"Ako se pacijent uplaši zahvata ili negativnih posledica, samo kažem da pogledaju Anu. Svako se kod mene uverio da je u najboljim rukama", ispričao je hirurg.
Iako je trenutno zadovoljna izgledom, Ana je uverena da će kad tad opet završiti na operaciji, a već razmišlja o korekciji nosa i ušiju, a suprug joj je napravio i poseban plan ishrane kako bi što lakše održavala novo telo.
Izvor : Alo.rs

Objavi komentar

0 Primjedbe