Indira Radić: Slikam se gola k’o i Dara

Srbijanska pjevačica Indira Radić nema ništa protiv golotinje, a u prilog tome svjedoči i njena izjava da se i ona slika gola kao njena kolegica Dara Bubamara. 
Radić je otkrila da takve fotografije ne šalje nikome, ali da njoj itekako u inboks na društvenim mrežama šalju fotografije eksplicitnog sadržaja
- Ima navalentnih fanova. To je uglavnom putem društvenih mreža. Traže sve i svašta i šalju sve i svašta. To je normalno. Tako se nekada tome slatko smijem. Najgadnije što su mi slali su poruke seksualnog sadržaja. Meni je sve to simpatično, samo se nasmijem. Ništa to ne boli. Ništa ne može da te zaboli što pročitaš. Fotografije spolnih organa šalju svima. To nije nikakva tajna – kazala je Indira. 
Na pitanje da li kao njena kolegica Dara Bubamara posjeduje fotografije na kojima je obnažena, pjevačica sa osmijehom odgovara:
- I kada imam te fotografije ja ih obrišem iste sekunde. Ja se tako fotografiram da bih vidjela kako izgledam, jer svaka žena voli da vidi sebe u ogledalu kako izgleda. Pa i onog trenutka kada je gola ili obučena. Te fotografije ne čuvam, čak ih obrišem i iz onog foldera u telefonu gdje su obrisane stvari -iskrena je pjevačica, koja takve slike ne šalje ni svom izabraniku. 
- Ne šaljem momku. Nisam u tom tripu. Bez obzira na to što su te stvari samo za tebe, može da ispliva negdje. Zašto da radim to? Ne treba mi. Mislim da su to gluposti. Zašto da jedno drugome šaljemo provokativne fotografije, koje mogu da procure negdje? Dešava se da odu, pa šta onda da radim? Zato ja odmah sve pobrišem - tvrdi Radić.

Izvor : Expressmag

Objavi komentar

0 Primjedbe