ŠTA SE DEŠAVA TAMO DOLE: Žene otkrile ZAŠTO ne vole da pružaju oralni seks! Bile su surovo iskrene!

Jedna dama je putem interneta pokušala da objasni zašto je godinama svojim partnerima pružala oralni seks iako ga nikada nije volela.
"Dame priznajte, i vi ne volite to da radite. Znam da muškarci obožavaju kada im devojke pružaju oralni seks i njihova definicija neverovatnog seksa ne ide bez predigre koja podrazumeva oralni seks. Baš zato sam i ja to radila. Kako bih zadržala muškarca kraj sebe, kako mi se ne bi dogodilo što je i mojoj majci koju je tata ostavio zbog mlađe devojke.
Dame s kojima sam razgovarala zapravo su delile isto mišljenje kao i ja - da je oralno seks užasan, a evo pet razloga zašto".

1. Oralni seks je dosadan 

Neki muškarci su me pitali o čemu razmišljam kada sam dole, ali nisam imala odgovor na to. Možda sam sebična ali meni to ne predstavlja nikakvo uzbuđenje. 

2. Osećate sve neprijatne mirise tamo dole 

Svi pričaju o tome kako je miris vagine karakterističan, ali znate šta... Žene se za ovo pripremaju i ako nisu stigle da srede intimu odbiće muškarca za orlni seks, ali muškarci? Ne, oni nikada ne odbijaju. 

3. Previše posla 

Ne samo što moramo da držimo sve vreme otvorena usta nego smo u položaju polu skleka koji nije nimalo prijatan. 

Da sam htela da razvijam svoje mišiće išla bih u tertanu. 

4. Kada bi muškarci mirovali 

Da muškarci ne pomeraju kukuove dok im žene pružaju oralno seks verovatno bi sve bilo ok. 

5. Semena tečnost je odvratnog ukusa i to svi znaju 

Nemojte pogrešno da me razumete muškarci. Ja volim kada dostignete vrhunac, ali to nimalo nije ukusno. Sledeći put učinite uslugu vašoj partnerki i pitajte je da li želi da joj se tako nešto desi u ustima. Baš to što je ne pitate može biti razlog zašto vam nikad posle neće pružiti ovo zadovoljstvo.

(b92)

Objavi komentar

0 Primjedbe