Zbog suprugine šale o debljini smršavio 19 kilograma za 5 mjeseci


Za manje od pet mjeseci izgubio je 19 kilograma zahvaljujući tome što je promijenio ishranu i počeo vježbati.

"Odlučio sam za Božić da smršavim i promijenim način života. Otkako sam krenuo na fakultet zapustio sam se i svu energiju sam usmjerio na karijeru i privatni biznis razvoja igrica. Nisam uopće vježbao, samo sam radio i jeo. Kada sam pogledao svoje fotografije na kojima sam bio u formi nisam se osjećao sretno", rekao je Adeloye.

Imao je 96 kilograma i procenat masnoće 34. Motivaciju je pronašao u svojoj suprugi Anni s kojom je u braku dvije godine, ali su zajedno već devet godina, te u petogodišnjim blizancima Evi i Sofiji Zsigoi. Koristio je vodič LDN Muscle nakon što mu ga je preporučio prijatelj. 

"Svidjeli su mi se aspekti programa i počeo sam od februara. I dalje vježbam i rezultati su odlični. Radim pet treninga sedmično i vježbam prije posla", kazao je. 

Umjesto hamburgera, čipsa i pomfrita počeo je jesti pileću salatu, pahuljice i pesto piletinu sa smeđom rižom, a čokoladu je zamijenio voćem.

"Sada jedem mnogo zdravije i bolje se osjećam", rekao je Adeloye.
Izvor : Klix

Objavi komentar

0 Primjedbe