Nema šanse da pogodite kome ova zadnjica pripada: Udahnite duboko


Džoi Priks (26) na operacionom stolu dobrovoljno je proveo više od 150 sati. Ovaj mladić je u proteklih pet godina imao tačno sto estetskih intervencija, koje su ga koštale nešto više od 50.000 evra.
Ovaj "umetnik bodi pirsinga" iz Bostona, svoje telo doživljava kao "slikarsko platno", a da bi mogao da plati ovolike intervencije, radi već godinama šest dana nedeljno. 


Priks priznaje da je estetska hirurgija "važan deo" njegovog života, a intervencije koje je imao su dva sređivanja nosa, preko vađenja znojnih žlezda pod pazuhom, do pumpanja usana i dodavanja botoksa u lice, tu i tamo, najmanje jednom u tri meseca. Jagodične kosti doteruje jednom ili dva puta godišnje.

Najnovija u nizu intervencija je ubacivanje silikonskih implantata u zadnjicu. 
"Imam po 350 kubika u zadnjici, implantati su urađeni po meri", kaže on. "Ljudi koji me poznaju znaju da sam na putu da ostvarim svoj san. Obožavam to što je na meni toliko toga veštačkog."
Ipak, ima savet za sve one koji razmišljaju o estetskim intervencijama. 
"Budite 100 odsto sigurni da je to ono što zaista želite. Bolovi su strašni, i dobro razmislite pre operacije. Ipak, ja sam presrećan. Kad sedim, imam osećaj kao da sedim na džinovskim balonima napunjenim vodom, što je zapravo prilično prijatan osećaj."


izvor : mondo.rs 


Objavi komentar

0 Primjedbe