Članice engleskog ragbi tima skinule se gole za magazin Women's Health


Claire Allan, Danielle Waterman, Michaela Staniford, Amy Wilson-Hardy i Heather Fisher pozirale su rame uz rame s ostalim slavnim ličnostima za posljednje izdanje ovog magazina. Prvi put igraju na Olimpijadi, a za magazin su izjavile kako je bitno imati samopouzdanje, pogotovo kada je u pitanju tijelo, da bi bolje igrale. 

Fisher se prisjetila kako je doživjela šok kada je promijenila vrstu sporta kojim se bavi. Na početku je upravljala bobom, a potom je prešla na ragbi. 

"Počela sam patiti od alopecije tokom svjetskog kupa u ragbiju 2010. godine. Možda je uzrok bio stres. To je pogoršalo moje stanje jer nisam imala dovoljno samopouzdanja u svoje tijelo nakon što se oblik drastično promijenio. Moja ramena su se smanjila, a noge povećale. Ipak ne treniram da izgledam dobro već da budem efektna", rekla je Fisher.

Krilo Michaela Staniford iz Oxforda bila je bijesna na predrasude o ragbi djevojkama.

"Mučim se da zadržim zaštitnu mišićnu masu. Svaka tri sata jedem proteine, voće i povrće. Moram biti disciplinovana, ali kada odem u penziju jest ću sve i piti koktele", kazala je Staniford.

Druge sportistkinje su istakle kako se prije svake utakmice našminkaju kako bi zadržale ženstvenost. 

Claire Allan je bivša policajka i prirodno je uvijek bila mršava. Kada je počela trenirati ragbi krenula je u teretanu.

"Sada dižem tegove i mnogo sam jača. Volim svoje obline. Vježbanje mi pomaže mentalno također i jedva čekam da se vratim s godišnjeg", kazala je.

Izvor : Klix

Objavi komentar

0 Primjedbe