Najčešći izgovori koje žene koriste kako bi izbjegle seks


Kolumnistica Tracey Jane Cox, koja najčešće piše o vezama i seksu, izdvojila je za Daily Mail neke od najčešćih izgovora koje žene koriste kako bi izbjegle seks.

Ona navodi da su neki od izgovora iskreni, dok su neki samo taktičko i dobro promišljeno izbjegavanje partnera.
Cox je izdvojila osam najčešćih izgovora:

1. Imam glavobolju.
2. Nemam vremena, zauzeta sam.
3. Preumorna sam.
4. Neće biti orgazma, šta je onda poenta seksa?
5. Debela sam.
6. Dosta mi je toga da me stalno pitaš za seks.
7. Seks mi je dosadan.
8. Nije mi do toga.

Cox savjetuje parovima koji imaju problema sa intimom da zakažu termin za seks i da ispune obećanje. Ona tvrdi da je to pomoglo brojnim parovima sa kojima je razgovarala. Na taj način osoba u vezi koja se želi mnogo seksati ima čemu da se nada, dok druga osoba može da se pripremi i uzbudi na vrijeme, prenosi Daily Mail.

Seks je, prema mišljenju Tracey Jane Cox, višestruko koristan jer se tako osjećamo bolje povezani sa partnerom. Također, seks pomaže kod depresije, smiruje nas i pospješuje naš imunološki sistem.

Izvor : Klix

Objavi komentar

0 Primjedbe