Seka će roditi sina?


Bog je presudio i dao mi to u pravo vrijeme - rekla je Seka Aleksić povodom trudnoće.
- Ja sam neko ko je o tome otvoreno pričala, ali sam se pokajala. Nisam mogla više da izdržim pritisak. Došlo je do toga da ja imam problem da imam djecu... Možemo da maštamo i da pravimo planove, ali Bog sam odredi sve - rekla je Seka.
- Najbitnija je vjera. Kada nju nemate, sve vam je uzalud. Vantjelesna oplodnja je nešto potpuno normalno – objasnila je.
Pjevačica je rekla da je svi pitaju da li će se ugojiti.
- Ništa nije bolno. Poruka za sve parove - Nemojte da čekate da vam otkuca biološki sat. Imala sam nekoliko neuspješnih pokušaja. Najvažnije je da ste smireni i da nemate problema. Nemojte da gledate vijesti, da idete na internet.. Ja uopšte više ne koristim internet i telefon.
Seka je rekla da ne zna još uvijek kojeg je pola beba, ali da ima osjećaj kao da je muškarac.
- Nama je potpuno nebitan pol. Samo da bude zdravo. Ja kad pričam sa bebom, nekako mu pričam u muškom rodu - nasmijala se Seka.
IZVOR : EXPRESSMAG

Objavi komentar

0 Primjedbe