Katarina Grujić prijeti djevojkama koje se „motaju“ oko njenog dečka


Katarina Grujić već godinu dana živi u ljubavnoj bajci sa svojim izabranikom Nemanjom Buhom. Ona je toliko sigurna u svoju ljubav da se nimalo ne boji da će joj neka druga djevojka preoteti dragog.
Ipak, na pitanje šta ako neka pokuša da joj preotme Nemanju, pjevačica bez razmišljanja kaže:
- Smije li neka djevojka da pokuša da mi ukrade dečka? Djevojkama koje imaju takvu namjeru mogu samo da poručim: "Ja se ne čupam, ja udaram!“.
Uslijedilo je i kontra pitanje, pa nas je zanimalo šta kada je ona „meta“ i kako njen dečko reaguje kada se njoj udvaraju.
- Svi znaju da sam u vezi, tako da se meni muškarci ne udvaraju u velikoj mjeri. A, uostalom, kada sam u vezi, ne varam, nemam potrebu za drugim muškarcem. Nemanja mi vjeruje u potpunosti, zna kakva sam osoba. Pričali ljudi ovo ili ono, on ima povjerenja u mene, ima i dokaze, svaki moj korak može da sazna, tako da je suludo da bude nepovjerljiv - iskrena je Kaća.
(kurir.rs)


Objavi komentar

0 Primjedbe