Evo koju veličinu penisa ni ONA ne može da primi

FOTO: pixabay.com

 Ona od seksa zarađuje oko 2.500 evra nedeljno, a za šest sati zadovolji od sedam do devet klijenata. Kaže da je zadovoljna, da uživa u seksu, a evo šta je rekla o veličini penisa svojih klijenata.

 U jednom kratkom videu koji se pojavio na Reddit-u, prostitutka je otvoreno govorila o svom poslu i novcu koji zarađuje.  Djevojka koja ima 23 godine i radi u bordelu u južnoj Australiji već neko vrijeme, nedeljno zaradi 2.800 evra. 

 1. Koliko je zapravo mali taj "mali penis"? 
 Mislim da je mali penis zapravo "mikropenis" i on je manji od pet centimetara. Prosečna veličina je negde oko 7.5 centimetara. Odatle do 15 centimetara je iznad prosjeka, a sve više od toga smatra se velikim.
 Najveći koji sam vidjela je bio dugačak kao moja podlaktica i to sam odbila. Momak je zaplakao od muke, jer ne može zbog veličine da ima seks. Takođe, kada su tako veliki, teško da mogu da imaju pravu erekciju.  

2. Koliko mušterija imaš za noć? 
 Petkom i subotom uglavnom imam između sedam i devet klijenata za šest sati. Momci uglavnom dođu nakon neke žurke, pa im ograničimo vrijeme na 30 minuta.  

3. Koliko zarađuješ?  
Između 2.500 i 2.800 evra nedeljno.  


4. Ko te je povezao sa ovim poslom?  
Sama. Bila sam mlada i napaljena i buntovna. Lijepo sam vaspitana, odrastala sam pored divnih roditelja koji su mi priuštili dobro obrazovanje. Ipak, odlučila sam se za ovo. Mnogo seksa i novac. Pošto mnogo surfujem i koristim Internet, uspjela sam da nađem sajt bordela u kome i sad radim.  

5. Da li nekad uživaš u odnosu sa mušterijom?  
Uglavnom. Neki muškarci su stvarno užasni, ali na duhovit način pokušam da ih ohrabrim kako bi poboljšali tehniku. Ali većina zna šta i kako treba da radi. Ljudi, morate da shvatite da je mnogo lošeg seksa oko nas. Nije ni čudo što toliko muškaraca i žena želi da vara, odnosno što želi da plati seks.  

6. Koji je prosjek godina tvojih koleginica u bordelu? 
Da li i te žene dobro izgledaju?  Imamo prelepih djevojaka, prosečnih, ali i onih za kojima se ne biste okrenuli na ulici.Prosjek godina je 28. Čudno je to, ako ubacite prelijepu devojku u bordel, ona će zaraditi bogatstvo i biti obožavana kao boginja.  

7. Da li van radnog vremena imaš seks ili su ti odnosi na poslu dovoljni? 
 Uglavnom mi je posao dovoljan. Ali fali mi predigra, flert...to ne mogu dobiti u bordelu. Pored toga, nedostaje mi i intimnost i ljubav sa partnerom.

Izvor : Vesti-online




Objavi komentar

0 Primjedbe