Duh SATANISTIČKE KOZE "naterao" vlasnicu da proda stan (FOTO)

Vanesa Mičel iz malog engleskog sela Osit kaže da je bila primorana da proda svoju kuću jer je u njoj proganja “satanistička koza”.
Kako je ispričala, kuća - poznata kao kavez - ima burnu i uznemirujuću prošlost zbog koje je navodno i ukleta.
U srednjevekovnom dobu kuća je navodno služila kao zatvor u kojem su tokom 16. veka bile zatvarane žene optužene za veštičarenje.

Na svoj vebsajtu Mičel kaže da je bila svedok brojnih “poseta” duhova nakon što se pre više od 10 godina uselila u kuću.
Ipak, pojavljivanje duha “satanističke koze” u ogledalu bila je kap koja je prelila čašu, nakon čega je Mičel odlučila da definitivno proda kuću.
Njene kamere uhvatile su nešto što je ona sama nazvala “pljuniti đavo”.
- Uvek sam znala da se nešto loše dešava. Ne samo duhovi, već nešto mračno i natprirodno. Mogla sam da ga osetim - napisala je na svom Fejsbuk profilu.

Mičel je takođe rekla kako je nekoliko puta osetila i kako je neko gura.
- Jednom me je nešto gurnulo dok sam stajala na kraju hodnika, dok mi se dešavalo da samo sedim, a objekti se sami pomeraju po sobi - dodala je.
Ovo nije prvi put da su kuća i njena vlasnica dospeli u medije. Ona je 2012. u jednoj emisiji rekla kako je kupila kuću jer joj se dopala njena istorija.
Ideja da će u domu biti i duhova u početku je nije brinula.
- Pretpostavljala sam da kuća može biti ukleta, ali nisam znala da je ovoliko loše. Videla sam tri duha: dva muškarca i ženu - priča Vanesa.
Kako prenosi britanski list “San”, njeni “prijatelji” duhovi su je 2012. naterali da se iseli iz kuće.
Međutim, kako bi se iščupala iz hipoteke i teške finansijske situacije, Mičel je pokrenula i ture sa duhovima.

rt.com






Objavi komentar

0 Primjedbe