Header AD

5 namirnica koje hrane salo na struku: Zaboravite na njih i stomak će se istopiti

Sir je odličan izvor kalcijuma, ali je i izvor visokog nivoa zasićenih masnoća, pa bi bilo dobro da ograničite njegov unos.

Salo na stomaku najopakiji je neprijatelj dobrog izgleda, ali i zdravlja. Najbrže se taloži, a najsporije uklanja. 

Osim vežbi i promena životnih navika, prvi sledeći korak u napadačkoj misiji na masne naslage na stomaku jeste izbegavanje namirnica koje "hrane" salo najkritičnije zone. 

Ovo je pet najupornijih i najopasnijih uzročnika stvaranja masnoća: 

Gazirana pića 

Jedna do dve čaše gaziranog pića dnevno uzrokuje do pet puta brže nakupljanje masnoća na predelu struka. Količina šećera u gaziranim pićima uzrokuje želju za hranom čime se stvara začarani krug, od ispijanja nezdravih sokova do prejedanja nepotrebnim zalogajima. Dijetalna bezakoholna pića usporavaju metabolizam i obiluju šećerima koji višak kalorija iz hrane pretvaraju u masnoće. 

Namirnice bogate rafinisanim šećerom 

Slatkiši, keks, različiti prelivi za salate i sendviče, kao i suvomesnati proizvodi imaju malu hranljivu vrednost i prepuni su praznih kalorija koje utiču na rast nivoa glukoze u krvi. Rafinisani šećeri jedni su od najpoznatijih izvora jednostavnih ugljenih hidrata, koji podstiču telo da nakuplja masti u području abdomena. 

Sir 

Sir je odličan izvor kalcijuma, ali je i izvor visokog nivoa zasićenih masnoća. Čak i male količine sira mogu da sadrže polovinu preporučenog dnevnog unosa masti. 

Alkohol 

Ako se konzumiraju na dvenoj bazi, alkoholna pića i te kako ostavljaju trag na obimu struka. Naime, sve vrste pića namenjenih za uživanje usporavaju u telu proces sagorevanja masnoća i šećera, i onemogućavaju oksidaciju lipida. 

Hrana koja sadrži previše soli 

So ne sadrži kalorije, ali ovaj najrasprostranjeniji začin uzrokuje nagomilavanje vode u telu, pojačava apetit i potrebu za pićima. So koju sami dodajemo u hranu možemo lako količinski da regulišemo, ali problem je skrivena so koja se nalazi u prerađenoj hrani poput suvomesnatih proizvoda, u gotovim jelima, a posebno u grickalicama.

zadovoljna.hr
5 namirnica koje hrane salo na struku: Zaboravite na njih i stomak će se istopiti 5 namirnica koje hrane salo na struku: Zaboravite na njih i stomak će se istopiti Reviewed by Javor NagMag on 03:16 Rating: 5

Nema komentara

Post AD