Parovi: Ovo sigurno niste znali o Gastozu!


Rođen sam sa prevelikim polnim organom, pa su morali da mi ga skrate i posle da to sastave. Nemam komplekse zbog toga, pogotovo što se devojkama dopada kako on izgleda”, ispričao Gastoz.
Nenad Marinković Gastoz odgovarao je na pitanja na poligrafu u rijalitiju „Parovi“, gde je, između ostalog, otkrio da nikada nije hteo dete s bivšom devojkom Zoricom Dukić, što je ona priželjkivala.
Vloger iz Svilajnca, koji godinama živi u Parizu, priznao je i da nije imao 200 evra da plati ceh u kafani kod Zorice Marković, a sve je šokirao kada je izjavio da je obrezan.
– Rođen sam sa prevelikim polnim organom, pa su morali da mi ga skrate i posle da to sastave. Nemam komplekse zbog toga, pogotovo što se devojkama dopada kako on izgleda – ispričao Gastoz.
Manja svađa u vili je nastala kada su Nenad i Tijana opisali kako je izgledao njihov seks. Tada se Miljana našalila sa Ajfonkom.

– Naša Tića je dobra osoba, svima daje. Ko god je pita, ne zna da ga odbije – kroz smeh je podbadala Miljana starletu, koja joj je odmah odgovorila.
– Nisam kriva što me muškarci žele. Bolje je tako nego da me niko neće kao tebe – odbrusila je Ajfonka Kulićevoj.
izvor: EPK

Objavi komentar

0 Primjedbe