Haris Džinović objasnio zašto će odsustvovati iz "Pinkovih zvezda"


Pevač je demantovao priče da je imao pre izvesnog vremena tešku operaciju !


Haris Džinović negirao je informaciju da je imao tešku operaciju, koja se pojavila u pojedinim medijima. On je otkrio zašto će zaista odsustvovati iz “Pinkovih zvezda“, gde je član žirija.
– Netačna je informacija da sam tražio novac za učešće na koncertu za Kemala Montena, te kako ga nisam dobio sam otkazao nastup na istom te je u tom smislu takođe i neistinita informacija da sam za učešće na prošlogodišnjem humanitarnom koncertu u Kraljevu uzeo honorar od 8.000 evra – naveo je na svom sajtu Haris i dodao:
– Takođe, danas je objavljena i informacija da sam pre izvesnog vremena imao hitnu i tešku operaciju te da sam zbog toga napustio učešće u žiriju “Pinkovih zvezda”. Reč je o tome da sam već više od tri nedelje na turneji u Americi gde ću biti još desetak dana družeći se sa svojom publikom. Zaista mi nije jasno ko i zbog čega plasira o meni te laži i neistine – zaključio je on.

(Telegraf.rs)


Objavi komentar

0 Primjedbe