KAKO UHVATITI PRELJUBNIKA

Pogledajte kako je ovaj čovek raskrinkao svoju nevernu ženu !


Ako želite da uhvatite svoju ženu u činu preljube, učinite to sa stilom! Ovaj čovek je na osnovu sitnih promena u ponašanju svoje supruge zaključio da mu je neverna, pa je odlučio da joj za rođendan priredi žurku "iznenađenja" na kojoj će prisustvovati svi njihovi prijatelji i članovi porodice.

"Imao sam osećaj da me vara, a na to je ukazivao i diskretni osmeh koji se na njeom licu pojavljivao svaki put kada bi dobila poruku. Kada bi je pitao sa kim se dopisuje, odgovorila bi da se dopisuje sa majkom"

"Bespotrebno je da kažem da je veoma često ostajala na poslu do kasno, a kada bih pozvao njene kolege one bi mi rekle da je odavno otišla. Upitao sam je šta želi da radimo za njen rođendan ove godine, a ona je diskretno insistirala da odem na putovanje sa prijateljima, jer svakako mora da radi, a i ne želi da slavi to što postaje starija. Stoga sam odlučio da joj priredim rođendansku zabavu koja će je raskrinkati!"

"Otključao sam vrata i svi gosti su se ušunjali hodnikom do spavaće sobe"

"Svi su nosili poklone, a njena majka je imala širok osmeh na licu i ponosno je nosila rođendansku tortu". Plan je protekao baš kao što se ovaj prevareni muž nadao, tako da su iznenađeni bili svi, a ne samo žena.

"Kada su se vrata otvorila, svi su povikali ’Iznenađenje!’"

"Imali su šta da vide..."

"Naši prijateljii i porodica ušli su u sobu i zatekli je u činu prevare. Svi su zanemeli!"

"Njena majka je ispustila tortu, sestra počela da vrišti, a otac da viče, dok su njeni prijatelji pokušali da izguraju goste iz sobe. Ona je počela da plače, dok je njen ljubavnik u panici navlačio pantalone. To je bila jedna od najboljih rođendanskih zabava koje sam ikad priredio."

"U našem društvu i dalje postoji tabu, pa prevareni partneri retko pričaju o svom iskustvu"

"Razgovor o prevari izaziva sažaljenje i nelagodnost, kao da je žrtva takve veze kriva i da je loša osoba. Ovo je pogrešno, varalice bi trebalo da se plaše da će ih otkriti!"
www fokuzz. com / Izvor slika: coolcrack.com



Objavi komentar

0 Primjedbe