Staniji ugroženo zdravlje zbog novih silikona

Kada je stigla u Beograd, imala je jake bolove, pa je čak planirala da odustane od rijalitija



Starleta Stanija Dobrojević nije ni slutila da učešće u Farmi može da je košta zdravlja. Naime, ona je prije ulaska u rijaliti išla na operaciju usana i grudi, međutim kako je sve bilo odrađeno na brzinu, Stanija sada ima ozbiljnih zdravstvenih problema.
- Poziv na učešće je stigao kasno. Stanija nije imala u planu ulazak u rijaliti jer je trebalo da ostane u Americi do kraja oktobra. Kada su joj ponudili da ode na imanje u Lisoviće, odmah je pristala bez razmišljanja jer je dugo nije bilo na malim ekranima. Prije dolaska u Beograd, rješila je da posjeti plastičnog hirurga u Americi, gdje je zamijenila implante u grudima i napumpala usne silikonom. Kako je sve bilo na brzinu, situacija se malo iskomplikovala, pa Stanija nije bila zadovoljna silikonskim implantima, ali ni novim usnama. Kada je stigla u Beograd, imala je jake bolove, pa je čak planirala da odustane od rijalitija. Uzima jake lijekove, pomoću kojih umanjuje bol u grudima -  rekao je izvor.
- Mnogo treniram i smetalo mi je dok vježbam to što su mi grudi podignute visoko. Željela sam samo da podignem grudi visoko. Želela sam samo da promijenim njihov oblik, a da veličina ostane ista i to sam uradila na jednoj provatnoj klinici. Ranije su mi grudi bile u obliku jabuke, a sada su kruškaste - izjavila je nedavno Stanija.

Izvor : Expressmag

Objavi komentar

0 Primjedbe