Milica tvrdi da joj nije zabranjen ulazak u Hrvatsku

Navodno je na granici s Hrvatskom pravila probleme jer nije mogla čekati svoj red, a kada su joj zatražili dozvolu, ona je naravno nije imala.



Jednoj od najtraženijih pjevačica mlađe generacije Milici Pavlović zabranjen je ulaz u Hrvatsku. I to, kako tvrdi naš pouzdan izvor, zato što nije imala radnu dozvolu. Navodno je na granici s Hrvatskom pravila probleme jer nije mogla čekati svoj red, a kada su joj zatražili dozvolu, ona je naravno nije imala. Pored zabrane, tvrdi isti izvor, morala je platiti i kaznu u iznosu od 4.800 eura.
- Šokirana sam takvim nebulozama. Meni nije nigdje zabranjen ulaz, a kamoli u neku zemlju. Ja pjesmom širim ljubav tako da je to moja propusnica za sve. Samo mi nije jasno čemu ovakvi naslovi i laži - rekla je Milica za srbijanske medije. 

Izvor : Expressmag

Objavi komentar

0 Primjedbe